Sommarlov!

Hej igen! Just nu sitter jag och kollar på kalle anka. fastän jag är 14 år snart ja! :) igår var det skolavslutning. mycket dåligt och bra har hänt under året, men det har gått otroligt fort och även fast jag inte umgås med alla i klassen, så kommer jag längta efter alla! På skolavslutningen hade jag vanliga kläder typ. Shorts, tröja, skor såklart och en väska. :) av tjejerna hade typ kanske tre st det... alla hade nästan vita klänningar.. jag visste att det skulle bli så... :P en kille i min klass va sååå snygg...   Men annars så är han också det :) <3 han är så bäst! <3 Önskar att han visste det... och att han kände samma sak för mig... <3 ! Enda sen jag började sjuan har jag varit kär i honom. Alltså nääästan ett år.. :) Och min bästa vän, jag älskar dig! Hoppas vi hinner ses nåt på lovet! :)
 
Själv ska jag vara hemma hela sommarlovet... mina skilda föräldrar jobbar, och jag orkar INTE vara ensam med min irriterande lillebror hemma så varje morgon ska jag med honom till fritids... och på min födelsedag ska jag vara ensam på grund av det... men jag har ju mina kaniner och så är jag kattvakt i några veckor... hehe...? :S
 
Jag kom på att jag inte gått till stranden i år än! :S Får nog göra det imorgon eller nåt. :) Hejdå så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0